Scari interioare din lemn masiv
Scari interioare din lemn masiv – design si utilizari
01/10/2018
Bruschete cu rosii si usturoi
Bruschete cu rosii si usturoi
02/10/2018

Dieta pentru un abdomen perfect!

Dieta pentru un abdomen perfect

Dieta pentru un abdomen perfect un plan de şase săptămâni pentru aplatizarea abdomenului şi pentru a rămâne slabă pe viaţă.

Dieta pentru un abdomen perfect include:

Trei mese şi trei gustări pe zi, de aproximativ 1.900 calorii. Deşi numărul de calorii nu este atât de mic ca şi în cazul altor diete, majoritatea acestor calorii sunt arse prin programul de exerciţii fizice care este necesar pentru a obţine rezultate. Credeai că ai scăpat de sport?

Conform dietei, toate mesele şi gustările (care trebuie mâncate cu două ore înaintea meselor principale) trebuie să conţină cel puţin două alimente din următoarea listă pentru a creşte aportul zilnic de agenţi naturali care ard grăsimile şi, de asemenea, pentru a te proteja împotriva bolilor.

  • Migdale şi alte tipuri de oleaginoase
  • Fasole şi leguminoase
  • Spanac şi alte legume verzi
  • Lactate (lapte, iaurt sau brânză cu un conţinut scăzut de grăsimi)
  • Terci de ovăz instant (neîndulcit, fără arome)
  • Ouă
  • Curcan şi alte tipuri de carne slabă
  • Unt de arahide
  • Pâine şi cereale integrale
  • Zmeură şi alte fructe de pădure

Această dietă limitează carbohidraţii rafinaţi, acizii graşi saturaţi, grăsimile trans şi alcoolul şi permite o masă pe săptămână când poţi mânca orice vrei.

Include, de asemenea, exerciţii opţionale, dar necesare! Fără sport, indiferent de alimentele pe care le consumi şi de abstinenţa de la dulciuri, alcool, etc, rezultatele vor întârzia să apară!

 

Dieta este corectă din punct de vedere nutriţional,

deoarece măreşte consumul de fructe, legume şi cereale integrale, înlocuind grăsimile saturate şi trans cu grăsimi sănătoase.

Recomandă, într-adevăr, un aport crescut de proteine şi susţine că aceste extra-proteine vor creşte rata metabolismului datorită efectului termic al alimentelor şi valorii mari de saţietate.

Include un regim de exerciţii care să te ajute să îţi şi defineşti muşchii abdominali, nu doar să scapi de grăsimea din zona respectivă.

 

Alimente permise in Dieta pentru un abdomen perfect!

Alimentele care pot face parte din mesele zilnice vor include: nuci, leguminoase, legume verzi, lactate degresate, faina de ovaz, oua, carne macra, unt de arahide, ulei de masline, cereale integrale, proteina de zer praf si fructe de padure.

Mai pot fi consumate: mere, avocado, banane, fasole, orez brun, sunca canadiana, ulei de canola, unt de migdale sau caju, sucuri de citrice, edamame, usturoi, humus, linte, ciuperci, pepene rosu, paste din grau integral, piersici, ulei de arahide, mazare, ardei gras, seminte de dovleac, ulei de susan, crustacee, supe mai ales de legume, cartofi dulci si rosii.

Cei care urmeaza dieta pentru un abdomen plat vor bea opt pahare de apa pe zi. Se poate bea si lapte dietetic, ceai verde, dar mai ales sucurile specifice dietei.

Alimente interzise

Alimentele recomandate in cadrul acestei diete sunt cele care au rolul de a diminua senzatia de foame, fara ca cel care alege aceasta dieta sa se simta constrans. Totusi nu sunt permise alimentele grase, carbohidratii rafinati, grasimile saturate si trans, siropul de porumb bogat in fructoza.

Alcoolul se va elimina din dieta

Foto: Adrian Ionita Studio foto Bucuresti